.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توقف شماره گذاری چند خودروی داخلی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی کشور از توقف شماره گذاری محصولات دو شرکت سایپا دیزل و ایران خودرو دیزل به علت عدم نصب سیستم ترمز ABS بر روی محصولات خود از روز گذشته خبر داد.

سردار محمدرضا رویانیان امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: با توجه به اولتیماتوم پلیس راهنمایی و رانندگی مبنی بر الزام نصب سیستم ترمز ABS بر روی تمام خودروهای تولید داخل با پیگیریهای پلیس در حال حاضر 60 درصد این خودروها به این ترمز مجهز شده اند.

وی افزود : تنها 3 خودروی وانت سایپا، وانت پیکان و روآ در حال حاضر امکان نصب این سیستم را ندارند که قرار است با تغییر سیستم مکانیکی سیستم ترمز ABS بر روی این 3 خودرو نیز نصب شود.

سردار رویانیان با اشاره به جلساتی که با مدیران شرکتهای خودورسازی کشور برگزار شده است، گفت : تمامی شرکتها به صورت کتبی متعهد شده اند که سیستم ترمز ABS را بر روی خودروهای خود نصب کنند و تا کنون نیز شرکت سایپا تعداد 100 هزار فقره از محصولات خود را به این سیستم تجهیز کرده است، شرکت کره ای تولید کننده خودرو ریو نیز طبق قرار داد همه محصولات خود را به ترمز ABS مجهز خواهد کرد.

بنا به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی کشور از تاریخ اول اردیبهشت ماه امسال و به مدت 72 ساعت شماره گذاری همه خودروهای شرکتهای سایپا و ایران خودرو به علت عدم استفاده از این سیستم ترمز متوقف شد.

وی همچنین از توقف شماره گذاری خودروی "رانا " محصول جدید شرکت ایران خودرو، به دلیل نداشتن مجوز محیط زیست خبر داد.

سردار محمد رویانیان در ادامه گفتگوی خبری خود اعلام کرد: شماره گذاری اتوبوسهای خطوط بی آر تی بنا به دستور رئیس جمهور و تایید هیئت بررسی شماره گذاری خودرو از این هفته آغاز شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.